RAJD MAZOWIECKI
autor: Tomek Filipiak
zdjęć: 21


RAJD MAZOWIECKI
autor: HRT
zdjęć: 9

RAJD MAZOWIECKI
autor: Jacek Mazur
zdjęć: 18

Pozostałe wiadomości:

WIELKIE OTWARCIE HULAKULA W NOWEJ LOKALIZACJI... (05.11.2016)
ZAPRASZAMY NA RAJDOWE IMPREZY... (video) (14.05.2013)
WRC... (04.01.2013)
SEZON 2012... (26.04.2012)
WESOŁYCH ŚWIĄT... (06.04.2012)
SEZON 2011 - ZAKOŃCZONY... (20.12.2011)
OKAZJA!!! KUP KULTOWĄ KULKĘ... (19.08.2011)
BUDŻET SIĘ NIE ZAPIĄŁ... (26.07.2011)
HRT OPUSZCZA KARKONOSKI... (06.06.2011)
WRC PO MAZOWIECKIM... (27.05.2011)
Archiwum wiadomości...

Ostatnie video:







Więcej z działu Video »

Piszą o nas:





WRC - NR 136
04.01.2013


Więcej z działu Prasa »


Rajd Cieszyńska Barbórka
start 14.11.2014, Cieszyn

Zakończony
 
za 0 dni


Najnowsze wiadomości:

ZAMKOWY NA POŁOWIE MOCY... (25.10.2009 19:59)

Za nami 2 Rajd Zamkowy który odbył się na terenach Jury krakowsko-częstochowskiej. Śmiało możemy powiedzieć, że był to dla nas jeden z najbardziej nietypowych rajdów w naszej rajdowej karierze. Po 200 metrach pierwszego os-u, silnik w naszej rajdowej "Kulce" zaczął dziwnie pracować i nagle stracił jakieś 50% mocy. Światła awaryjne i staramy się jechać na tyle szybko na ile pozwalały nam resztki pozostałej mocy licząc, że to tylko chwilowa usterka, która tak samo jak szybko się pojawiła równie szybko zniknie i pozwoli nam włączyć się do walki. Niestety mijały kolejne kilometry a nasza rajdówka dalej nie wykazywała ochoty do współpracy na pełne 100%. Pomimo naszej ingerencji zarówno po pierwszym jak i drugim os-ie nie udało nam się usunąć usterki. Ratunkiem było dotarcie do serwisu i wiara, że naszym mechanikom uda się zdiagnozować i usunąć awarię. Niestety pomimo dużych starań całej ekipy Mp Moto, wymiany wszystkich możliwych elementów, które posiadaliśmy na strefie serwisowej nasza rajdówka dalej deklarowała gotowość do jazdy ale na 50%. Pozostało nam walczyć tym co mamy. Praca silnika wraz z upływem kolejnych kilometrów stawała się coraz bardziej charakterystyczna i bardziej przypominała pracę jakiegoś boxera z Subaru Imprezy niż pracę naszej rajdówki ale niestety moc pozostawała na poziomie dobrego malucha... Ten fakt powodował, że podróżowaliśmy po pierwsze spacerowym tempem, po drugie z duszą na ramieniu czy uda się dotrzeć na metę. Udało się a na mecie czekała na nas spora niespodzianka. Fakt, że pod koniec drugiej pętli jak i na trzeciej zaczeło padać spowodowało, że konkurencja znacznie zwolniła tempo co w naszym wypadku stało się okazją do wykorzystania szansy na przesunięcie się do przodu w klasyfikacji. Ostatecznie udało się nam dotrzeć na metę i wskoczyć na ostatnie miejsce na podium w pucharze Astry co przy jeździe przez cały rajd na światłach awaryjnych jest dla nas miłym zaskoczeniem. W tej chwili myślami jesteśmy już na Barbórce Cieszyńskiej i mamy nadzieję, że uszkodzenia w naszej rajdówce nie są zbyt duże i będzie czas na solidne przygotowanie się do tego rajdu.

Podziękowania dla całego zespołu za pracę włożoną w przygotowanie i obsługę rajdu w którym mogliśmy wystartować dzięki naszym partnerom RCR Hulakula, Klub5, Blueclub oraz firmie Alwar.

 


AKTUALNOŚCI ZESPÓŁ MULTIMEDIA KALENDARZ SPONSORZY GADŻETY LINKI
Archiwum Marek Kwaśnik
Samochody
Galerie
Video
Kontakt
copyright 2009 | jesteś gościem | rallyart.pl 2009 | 3D - W. Danaj |